מכרסמים במרחב העסקי

כשהטמפרטורות עולות, הימים מתארכים והפרחים מתחילים לפרוח, כנראה שהאביב מתקרב ומגיעה העונה הכי קסומה בשנה. אבל יחד עם זאת, יחד עם מזג האוויר היפה והצמיחה החדשה, מגיעים גם אורחים לא ממש רצויים או צפויים, עכברים ומכרסמים אחרים.

נוכחותם של עכברים ועכברושים עלולה להוות בעיה משמעותית עבור כולם, אבל בעיקר עבור מתחמי עסקים. לכן חשוב שבעלי עסקים, בעלי קניונים או מתחמים מסחריים, יבינו את הסכנות ואת ההפסדים שעלולים להיגרם מהימצאות מכרסמים.

עכברים וחולדות עלולים לגרום נזק רב לעסקים בכמה דרכים:

  • נזק מבני: עכברים וחולדות יכולים ללעוס דרך קירות, בידוד, חיווט וחומרי בניין אחרים, ולגרום נזק למבנה העסק. זה יכול להוביל לתיקונים יקרים ויותר מכך עלול לפגוע בבטיחות הבניין.
  • זיהום: עכברים וחולדות יכולים לשאת מגוון מחלות, חיידקים וטפילים שעלולים לזהם מזון, משטחים וציוד בעסק. הדבר עלול להוות סיכון בריאותי לעובדים וללקוחות ולגרום למאמצי ניקיון וחיטוי יקרים ולא תמיד יעילים.
  • נזק למלאי: ידוע כי עכברים וחולדות לועסים דרך אריזות ומכלים כדי לגשת למזון ולחומרים אחרים. זה יכול להוביל לזיהום מלאי, קלקול מוצרים והפסדים כספיים לעסק.
  • פגיעה במוניטין: אם לקוחות או עובדים רואים עדויות להימצאותם של עכברים או חולדות בעסק, זה ללא ספק יפגע במוניטין שלו. לקוחות עשויים להסס לחזור, והעובדים עשויים להרגיש לא בנוח לעבוד בחלל שורץ מכרסמים.

כדי להילחם בזרימת העכברים בעונת האביב, חשוב לבעלי עסקים, חברות ניהול וכל מי שבבעלותו מבנה עסקי, לנקוט בצעדים יזומים. זה כולל איטום של סדקים או פתחים, טיפול בפתחי ביוב, שמירה על מזון מאוחסן במכלים אטומים ושמירה על סביבה סטרילית ונקייה כל אחד בתחום עיסוקו. אבל הדרך הטובה, הבטוחה והבריאה לטפל במכרסמים היא באמצעות הרחקה אלקטרונית שלהם מהמרחב הפרטי או העסקי.

היום זה כל כך קל להרחיק מכרסמים וחבל לגרום לכל ההפסדים. הנזק שנגרם על ידי עכברים וחולדות יכול להיות משמעותי ויקר ובהכרח להשפיע על השורה התחתונה הכלכלית ויותר מזה על השם והמוניטין. לכן, אנחנו בצוות פיקס מגיעים לכל המתחמים העסקיים, מקניונים והאנגרים, עד למתחמי משרדים, חנויות כלבו גדולות, אזורי הייטק, מסעדות ועוד. עם מכשירים איכותיים ושירות מקצועי ללא פשרות במטרה לאפשר לעסקים לפרוח גם מעבר לתקופת האביב.

 

תפריט נגישות

שלח הודעה
צריך עזרה? דבר איתנו
היי,, איך אפשר לעזור?