הרחקת יונים אלקטרונית

לאורך השנים פיתחה חברת Gfix התמחות והתמקצעות בהרחקה של יונים ובעלי כנף אחרים. הפעילות מתבצעת באמצעות שיטות הומניות וטכניקות השומרות על איכות הסביבה, על בריאות בני אדם ואינה פוגעת כלל בבעלי הכנף.

יונים הם סמל לשלום, סמל לאהבה ולאחווה, אך בואו נודה על האמת, כולם יודעים שיונים יכולות להיות גם מטרד. הן מתגודדות בקבוצות גדולות שמייצרות כמות פסולת רבה ורעש בלתי נסבל. פעמים רבות הן מתמקמות בסמוך או בתוך מסתורי כביסה, גגות, מרפסות, חלונות וכו' וגורמות ללכלוך, ריח רע, והעברת מחלות; הלשלשת יכולה להווה מצע גידול נוח לטפילים ומאחר שיש בה חומציות היא פוגעת במתכות עליהן היונים יושבות.

לחברת Gfix ניסיון מוכח בהרחקת יונים בטכניקה ירוקה וללא נזק או פגיעה. מדובר על שיטות שאינן מזיקות לבעלי הכנף, ללא חומרי הדברה, ללא כימיקליים, ללא התקנים שפוגעים באסתטיקה ובמראה של הבית, ללא פגיעה או פציעה. מדובר על הרחקה אלקטרונית באמצעות מכשירים אולטראסוניים, אשר משמיעים תדרים שמפריעים ליונים ולבעלי כנף אחרים אך אינם נשמעים באזני בני אדם.

הצוות המיומן מאתר את אזור הקינון המרכזי ובקרבתו מתקין את המשדר ואת גלאי התנועה והנפח. המכשיר מופעל בעת שהגלאי מאתר משק כנפיים ואז מייצר צליל בגלים אולטראסוניים אשר נשמעים רק לציפורים, יונים, עורבים ובעלי כנף נוספים, הצליל גורם להם לאי נוחות ומרחיק אותם מהמקום וכעבור מס' ימים מבינות הציפורים כי האזור אינו נעים להן והן מתרחקות לצמיתות.

אנו בחברת Gfix עובדים אך ורק עם מכשירים איכותיים העומדים בתקנים מחמירים של איכות ובטיחות, מכשירים ירוקים אשר שומרים על הסביבה ובעיקר על בעלי החיים ובעלי הכנף, הרחקת יונים ללא דוקרנים או רשתות, ללא פסי הדבקה או התקנים המהווים סכנה ומכערים את הסביבה.

העבודה מתבצעת באמצעות מספר סוגי אביזרים לרבות:

משדר עוצמתי בעל טווח של 12 מטרים בקו ישר בזווית של 70 מעלות – כיסוי של כ-90 מ"ר, מכשיר המתאים לשימוש חוץ, תואם תקן מים IP65 ועמיד בפני תנאי אקלים משתנים. המשדר מפיץ גלי קול אולטראסוניים המעוררים חוסר נוחות רק בקרב יונים ובעלי כנף והם מתרחקים מהאזור.
פסי דריכה חשמליים, עשויים סרט הדבקה PVC-HDPE בתוכו מוטבעים פסי נירוסטה 316. סרט ההדבקה מחובר לרכזת חשמלית בחיבור מהיר ופשוט. הרכזת משדרת ומחוללת פולסים חשמליים בעוצמה קטנה ומשתנה. כאשר נוחתת יונה על סרט ההדבקה היא סוגרת בגופה מעגל חשמלי ומקבלת זרם קל אשר אינו פוגע בה, אך מרתיע אותה מלחזור ובכך. הרכזת מותקנת במרחב חיצוני והיא בעלת תקן IP54 אטימות מים והתאמה לתנאי מזג אוויר שונים.
מכשיר אלקטרוני סולארי להרחקת יונים, רמקול אולטראסוני עוצמתי הפועל באמצעות פאנל סולארי, ללא תלות בנקודות חשמל, סוללות או חיווט לצורך התקנה. המכשיר מגיע לטווח של עד כ-20 מטרים בקו ישר, בעל תקן IP55 של עמידות מים ותנאי חוץ משתנים. המכשיר מופעל באמצעות גלאי נפח בעל זווית רחבה במיוחד, כאשר גלאי הנפח מזהה תזוזה, הרמקול האולטראסוני ייכנס לפעולה ויפעיל גם את תאורת הלד שלו, המשמשת גורם התרעה נוסף נגד מזיקים. תדרי המכשיר נעים בין 9Khz – 26 Khz ומשודרים בעוצמה של 125 דציבלים.
מכשיר הרחקת יונים סולארי באמצעות לייזר. מכשיר מתקדם המצויד בגלאי נפח עדין, הקולט תזוזה גם במרחק של 9 מטרים. כאשר יונה א בעל כנף מתקרב לשטח בו מותקן המכשיר יוצא ת קרן לייזר ירוקה בזווית של 360 מעלות, הקרן מפחידה את הציפור והיא מתרחקת ולא שבה למקום. קרן הלייזר היוצאת לכיוון היונה, היא גל של 650 ננומטר אשר אינה פוגעת בה או בעיניה, מאחר שהן מכוסות בקרום ייחודי המגן עליהן באופן מוחלט.

שואלים אותנו:

האם ההדברה האלקטרונית פוגעת ביונים או בבעלי הכנף האחרים?

אנחנו ב – Gfix שומרים על איכות הסביבה ומאוד אוהבים ציפורים לרבות יונים. הדברה דיגיטלית באמצעות גלים אולטאסוניים אינה פוגעת בחיות או בציפורים, אינה פוצעת אותן ובהחלט אינה הורגת. היא רק באה לחנך את היונים המתאגדות במקומות מטרידים, למצוא מקום אחר להשתכן בו הרחק מהמרחב הציבורי או הפרטי בו הותקנה ההגנה.

האם ישנה אחריות?

חברת Gfix הינה החברה היחידה בענף המעניקה 5 שנות אחריות לא רק על הציוד וההתקנה אלא גם על העבודה ועל התוצאות בשטח!

האם יש תקן למכשור?

בהחלט כן. המכשור באמצעותו מרחיקים את היונים ובעלי הכנף, עומד בתקנים מחמירים של מכון התקנים הישראלי, אינו מזהם את הסביבה וכאמור אינו פוגע בבני אדם ובבעלי חיים או בציפורים.

מהי השיטה היעילה ביותר להרחקת יונים?

ישנן לא מעט דרכים להדביר נוכחות של יונים, יש שיטות הכוללות חומרי הדברה המכילים כימיקליים ורעלים, יש פסי דריכה דבקיים, דוקרנים ועוד שיטות איומות ומסוכנות לציפורים. ללא ספק, השיטה ההומאנית ביותר והיעילה מכל הבחינות היא ההדברה האלקטרונית של Gfix.

מלאו את הפרטים
לקבלת שיחת ייעוץ חינם
איך עובד התהליך?

כותרת ראשונה

שורת טקסט תת כותרתשורת טקסט תת כותרתשורת טקסט תת כותרת

1

כותרת ראשונה

שורת טקסט תת כותרתשורת טקסט תת כותרתשורת טקסט תת כותרת

2

כותרת ראשונה

שורת טקסט תת כותרתשורת טקסט תת כותרתשורת טקסט תת כותרת

3

כותרת ראשונה

שורת טקסט תת כותרתשורת טקסט תת כותרתשורת טקסט תת כותרת

4